Маркетингова стратегія у трансформації виборчих кампаній: фундаментальні принципи, тенденції, політико-технологічні аспекти

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Системні зміни сучасного політичного ринку та соціально – політичних відносин відкривають нові можливості для освоєння цілої низки нових технологічних прийомів впливу на перебіг виборчих кампаній. Головним трендом електоральної кампанії сьогодні стає її маркетизація, тобто активне пролонгування у ній ПР та політико – рекламних технологій, НЛП - технологій тощо. Сьогодення диктує масовий запит серед політичних сил різного масштабу та ідеологічних спрямування саме на «ринкові» технології впливу на електорат, цільову аудиторію під час конкурентних політичних баталій. Такі протистояння стають яскравим прикладом того, яким шляхом йде політичний розвиток різних суспільств сьогодні.
Опис
Ключові слова
052 політологія, виборча кампанія, маркетингова стратегія, політичний маркетинг, електоральний маркетинг
Бібліографічний опис
Джафаров, Е. Т. О. Маркетингова стратегія у трансформації виборчих кампаній: фундаментальні принципи, тенденції, політико-технологічні аспекти = Marketing strategy for the transformation of election campaigns: fundamental principles, trends, political and technological aspects : кваліфікаційна робота магістра / Е. Т. О. Джафаров. – Одеса, 2022. – 82 с.
DOI
ORCID:
УДК