Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/35081
Title: Розповсюдження інформаційного продукту (до питання моделювання процесу)
Authors: Полюга, Василь Андрійович
Poliuha, Vasyl A.
Citation: 76-а звітна наукова конференція професорсько-викладацького складу і наукових працівників. Секція: Соціальні комунікації : матеріали 76 щоріч. наук. конф. проф.-викл. складу і наук. працівників (Одеса, 20 груд. 2020 р.) / за ред. О. А. Іванової. – Одеса : С. Л. Назарчук, 2020.
Issue Date: 2020
Keywords: розповсюдження інформаційного продукту
інформаційний продукт
моделювання процесу
Abstract: Ще в кінці 40-х на початку 50-х років П. Лазарсфельд та Е. Кац із колегами (Katz and Lazarsfeld 1955; Lazarsfeld, Berelson, and Gaudet 1968) сформулювали проривну теорію формування громадської думки, яка мала на меті примирити мас-медіа зі зростаючим усвідомленням того, що в різних сценаріях прийняття рішень, починаючи від політичних до особистих, люди можуть перебувати під значно більшим взаємовпливом, ніж під впливом засобів масової інформації.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/35081
Appears in Collections:Статті та доповіді ФЖРВС

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46-48.pdf302.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.