СЕМАНТИКА НЕСПЕЦИФІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В ПОЛІТИЧНІЙ ТА КОМЕРЦІЙНІЙ РЕКЛАМІ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
У статті на базі теорії нейролінгвістичного програмування виокремлено характерні лінгвальні маркери, застосування яких максималізує впливовий ефект слоганів політичної й комерційної реклами. Здійснено порівняльний аналіз їхньої семантики
In this paper based on the theory of neurolinguistic programming, the characteristic lingual markers, use of which has the effect of maksimaliziruet suggestive slogans of the political and commercial advertising. A comparative analyte their semantics
В статье на базе теории нейролингвистического программирования определены характерные лингвальные маркеры, использование которых максимализирует суггестивный эффект слоганов политической и коммерческой рекламы. Проведен сопоставительный аналих их семантики
Опис
Слов’янський збірник : Збірник наукових праць.
Ключові слова
вплив, політична реклама, комерційна реклама, слоган, нейролінгвістичне програмування, неспецифічна лексика, семантика, influence, political advertising, commercial advertising, slogan, neyrolingshvisticheskoe programming, non-specific vocabulary, semantics, влияние, политическая реклама, коммерческая реклама, нейролингвистическое программирование, неспецифическая лексика
Бібліографічний опис
Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК