Ігрові технології навчання як чинник формування предметної компетентності учнів з біології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
У роботі розкрито теоретичні засади формування біологічної компетентності учнів засобами ігрових технологій у процесі біологічної освіти. На основі теоретичного узагальнення спроєктовано систему дидактичних ігор для застосування на уроках біології у 7 класі. Доведено, що застосування ігрових технологій підвищує навчально-пізнавальну активність учнів, стимулює розвиток пізнавального інтересу, сприяє ефективному оволодінню навчальним матеріалом. Внаслідок цього відбувається розвиток усіх компонентів біологічної компетентності: когнітивного, діяльнісного, ціннісного.
Опис
Ключові слова
014 середня освіта, біологія та здоров’я людини, учні, ігрові технології навчання, біологічна компетентність
Бібліографічний опис
Оверко, М. В. Ігрові технології навчання як чинник формування предметної компетентності учнів з біології = Game learning technologies as a factor in the formation of subject competence of students in biology : кваліфікаційна робота магістра / М. В. Оверко. – Одеса, 2022. – 82 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання