Методика проведення інтегрованих уроків під час вивчення шкільного курсу біології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Українське суспільство перебуває у стані швидких соціально-політичних та економічних змін, трансформації свідомості та переосмислення цінностей. В нових умовах середня освіта потребує удосконалення, модернізації і пристосування. Зниження значущості та привабливості організації навчання за традиційною технологією навчання спровоковане змінами не тільки в організації освітнього процесу, а й зростанням значення освіти, яке будується на засадах інтеграційних підходів та впровадження нових систем навчання й виховання. Значно покращити якість навчання, виховання і розвитку учнів закладів загальної середньої освіти можливо за умови цілеспрямованого систематичного і поступового удосконалення уроку як основної форми організації освітнього та виховного процесу.
Опис
Ключові слова
014 середня освіта, біологія, інтегрований урок, мотивація до навчання, пізнавальний мотив
Бібліографічний опис
Калугіна, А. С. Методика проведення інтегрованих уроків під час вивчення шкільного курсу біології = Technique of integrated lessons during the study of school biology course : кваліфікаційна робота магістра / А. С. Калугіна. – Одеса, 2022. – 104 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання