СУГЕСТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ МІМІКРІЇ

Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
У статті розглянуто явище мімікрії комерційної реклами під соціальну, доведено сугестивний потенціал такої технології на прикладі реклами «Київстару». Також виявлено низку інших сугестивних прийомів, які значно підвищують впливовість рекламного повідомлення
In the article the phenomenon of mimicry of commercial advertisement is considered under social, the suggestive potential of such technology is well-proven on the example of advertisement of «Kyivstar». A row is also educed other suggestive receptions that promote influentialness of advertisement report considerably
В статье рассмотрено явление мимикрии коммерческой рекламы под социальную, доказан суггестивный потенциал такой технологии на примере рекламы «Киевстар». Также выявлен ряд других суггестивных приемов, которые значительно повышают воздействие рекламного сообщения
Опис
Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
Ключові слова
комерційна реклама, мімікрія, соціальна реклама, сугестія, commercial advertisement, mimicry, social advertisement, suggestion, коммерческая реклама, мимикрия, социальная реклама, суггестия
Бібліографічний опис
Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК