Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3422
Title: СУГЕСТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ МІМІКРІЇ
Other Titles: The suggestiveness of advertisement mimicry
Суггестивностърекламной мимикрии
Authors: Кутуза, Н. В.
Kutuza, N. V.
Citation: Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет
Keywords: комерційна реклама
мімікрія
соціальна реклама
сугестія
commercial advertisement
mimicry
social advertisement
suggestion
коммерческая реклама
мимикрия
социальная реклама
суггестия
Series/Report no.: ;Вип. 17.ч.1 С. 38-44
Abstract: У статті розглянуто явище мімікрії комерційної реклами під соціальну, доведено сугестивний потенціал такої технології на прикладі реклами «Київстару». Також виявлено низку інших сугестивних прийомів, які значно підвищують впливовість рекламного повідомлення
In the article the phenomenon of mimicry of commercial advertisement is considered under social, the suggestive potential of such technology is well-proven on the example of advertisement of «Kyivstar». A row is also educed other suggestive receptions that promote influentialness of advertisement report considerably
В статье рассмотрено явление мимикрии коммерческой рекламы под социальную, доказан суггестивный потенциал такой технологии на примере рекламы «Киевстар». Также выявлен ряд других суггестивных приемов, которые значительно повышают воздействие рекламного сообщения
Description: Слов’янський збірник : Збірник наукових праць
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3422
Appears in Collections:Слов’янський збірник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sbornik slav.38-44.pdf169.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.