Багатоканальний маркетинг як крок до успіху сучасного підприємства
Вантажиться...
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В Україні та світі з кожним роком маркетингові дослідження стають все
більше актуальнішими. За допомогою досліджень з маркетингу можна не
тільки планувати та контролювати свою компанію, а також розроблювати
стратегічні плани чи простежувати ефективність.
Технології продовжують розвиватися швидкими темпами, підприємствам
для того щоб утримувати свою долю ринку необхідно йти в ногу з сучасними
інноваціями, маркетинг не є виключенням. Існує безліч нових способів охопити
споживача, але це також означає, що очікування з року в рік зростають, і, щоб
залишатися актуальними, важливо, постійно стежили за ними.
Опис
Ключові слова
Україна, маркетингові дослідження, маркетинг, підприємство, взаємодія з покупцем, бізнес
Бібліографічний опис
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : Матеріали 7 Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Ум. нац. ун-ту садівництва (м. Умань, 25 жовт. 2022 р.) - 2022.