Корпоративна соціальна відповідальність: вклад мобільних операторів України у подоланні наслідків поширення COVID-19.

Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Виклики для бізнесу, спричинені пандемією коронавірусу COVID-19, стимулювали компанії миттєво реагувати на ситуацію та впроваджувати нові КСВ-проекти для підтримки громади. Усі компанії діють по-різному: надають преференції лікарям, виділяють кошти на закупівлю обладнання, організовують дистанційну роботу тощо. Водночас майже нерозкрито питання щодо особливостей та відмінностей між різними галузями та в середині однієї галузі. Метою дослідження є аналіз діяльності компаній мобільного зв’язку України в сфері корпоративної соціальної відповідальності. Також досліджується внесок компаній у подолання наслідків пандемії, які дії були прийняті та в яких напрямках. Методи. Для досягнення поставленої мети використовувались загальнонаукові й спеціальні методи, а саме: методи теоретичного узагальнення, систематизації, аналіз та синтез, економіко-статистичні методи збору та обробки інформації, а також метод логічного узагальнення – для формулювання висновків. Результати. Описана поточна ситуація в соціальній та економічній сферах України. Проводиться аналіз індустрії мобільного зв’язку в Україні як однієї з ключових під час віддаленої роботи і самоізоляції, вивчаються місткість ринку і потреби споживачів. Були досліджені практики та заходи корпоративної соціальної відповідальності, які впровадили головні компанії цієї галузі як до коронакризи, так і в 2020 р.Перспективи. З одного боку, варто дослідити, як буде розвиватися корпоративна соціальна відповідальність у компаніях, що працюють у сфері мобільного зв’язку. Адже їхнє зовнішнє середовище також змінюється, і проблеми, спричинені появою COVID-19, ще не подолані. З іншого боку, аналогічний аналіз компаній інших галузей дасть змогу виявити, хто дійсно готовий змінюватися та пристосовуватися до нових обставин, а хто поступово буде втрачати свої ринкові позиції.
The business challenges posed by the COVID-19 coronavirus pandemic have prompted companies to respond immediately to the situation and implement new CSR projects to support the community. All companies act differently: they give preferences to doctors, allocate funds for the purchase of equipment, organize remote work et cetra. At the same time, the question of the peculiarities and differences between different industries and within one industry remains almost unsolved. The purpose of this study is to analyze the activities of mobile companies in Ukraine in the field of corporate social responsibility. The contribution of companies in overcoming the consequences of the pandemic, what actions were taken and in what directions is also studied. Methods. To achieve this goal, general and special methods were used, namely: theoretical generalization, systematization, analysis and synthesis, economic and statistical methods of collecting and processing information, as well as the method of logical generalization - to draw conclusions. Results. The current situation in the social and economic spheres of Ukraine is described. The analysis of the mobile communication industry in Ukraine as one of the key ones in remote work and self-isolation is carried out, the market capacity and consumer needs are studied. The practices and measures of corporate social responsibility, which were implemented by key companies in this industry both in the years before the coronary crisis and in 2020, were studied. Prospects. On the one hand, it is worth investigating how corporate social responsibility will develop in companies operating in the field of mobile communications. After all, their external environment is also changing, and the problems caused by the emergence of COVID-19 have not yet been overcome. On the other hand, a similar analysis of companies in other industries will reveal who is really ready to change and adapt to new circumstances, and who will gradually lose their market positions.
Опис
Ключові слова
корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), пандемія, коронавірус (COVID-19), ринок мобільного зв’язку, мобільні оператори, мобільний зв’язок, телекомунікації, абоненти, корпоративна соціальна діяльність, соціально відповідальні практики, стейкхолдери, corporate social responsibility (CSR), pandemic, mobile communications market, mobile operators, mobile communications, telecommunications, subscribers, corporate social activities, socially responsible practitioners, stakeholders
Бібліографічний опис
Вісник Економіки. –Тернопіль: Тернопільський нац. ек. університет. - 2021.
ORCID:
УДК