Маніпулятивний потенціал іміджмейкінгу (на прикладі сучасних українських політиків)

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Імідж — невід’ємна складова людини як істоти соціальної. І якщо казати про пересічного громадянина, то ця категорія відноситься скоріш до приватних. Політичний імідж, на противагу, виникає з моменту, коли стає «публічним» та стосується різних сторін життя. Іміджмейкінг як наука в цьому контексті виконує важливу задачу, а саме: формує ефективний імідж за допомогою різних каналів, постійно впроваджуючи нові способи. А оскільки ціль будь-якого політичного актора чи партії — впізнаваність та перемога на виборах, у створенні іміджу почала з’являтися маніпулятивна складова, без якої важко уявити цей процес сьогодні. Особливо яскравими прикладами багатий український політикум.
Опис
Ключові слова
052 політологія, іміджмейкінг, імідж, вибори, маніпуляції
Бібліографічний опис
Кур'янова, Т. С. Маніпулятивний потенціал іміджмейкінгу (на прикладі сучасних українських політиків) = Manipulative potential of image-making (based on the example of modern Ukrainian politicians) : дипломна робота бакалавра / Т. С. Кур'янова. – Одеса, 2022. – 60 с.
DOI
ORCID:
УДК