Інформаційно-комунікативні технології як складова виборчих кампаній 2019 року

Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Сучасна політична діяльність повсюдно технологізується. В умовах стрімкого розвитку інформаційної сфери влади, її політичні структури, а також інститути суттєво змінюють способи використання нових комунікативних технологій. Дедалі ширше використовують технології PR-комунікацій, засоби політичної реклами, інші методи комунікативного впливу для взаємодії з суспільством, налагодження і підтримки репутаційного ресурсу. Технології розглядаються як складова політичного управління, як елемент політичного ринку. Вони широко використовуються при формуванні демократичних інститутів, у вирішенні політичних конфліктів, для аналізу і прогнозу політичної діяльності, а отже й життя. Зрештою, інформаційно-комунікаційні технології тісно пов'язані з акціями політичної мобілізації електорату у виборчий період, з організацією та проведенням виборчих кампаній. Таким чином, ІКТ стають атрибутами сучасного політичного життя.
Опис
Ключові слова
052 політологія, інформаційні технології, виборчі кампанії, політична комунікація, влада
Бібліографічний опис
Череватий, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як складова виборчих кампаній 2019 року = Information and communication technologies as a component of the 2019 election campaigns : дипломна робота бакалавра / В. О. Череватий. – Одеса, 2022. – 55 с.
DOI
ORCID:
УДК