Chat bots as a trend in e-commerce development. Review article

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article considers one of the main directions of e-commerce development, which based on the achievements of artificial intelligence and natural language processing methods – chatbots. The main reasons that contributed to the intensive introduction and widespread use of this technology, which simulates communication with real people, the main trends in the global chatbot market, its volume and significance for the future are also analyzed. Particular attention paid to the technology of introduction of chatbots in the field of psychological care. A number of the main existing chatbots of psychological assistance that are fully functioning in the market have been studied. The main advantages and disadvantages of this technology analyzed on the basis of 15 criteria for analysis. The benefits of using such chatbots have been identified. Prospects for their introduction into e-commerce are outlined.
У статті розглянуто один з основних напрямів розвитку електронної комерції, який ґрунтується на основі досягнень штучного інтелекту та методів обробки природної мови, – чат-боти. Також проаналізовано основні причини, які сприяли інтенсивному упровадженню та широкому розповсюдженню цієї технології, яка імітує спілкування з реальними людьми, основні тенденції розвитку світового ринку чат-ботів, його обсягу та значущості для майбутнього. Особливу увагу приділено технології упровадження чат-ботів у сферу психологічної допомоги. Досліджено низку основних існуючих чат-ботів психологічної допомоги, що повноцінно функціонують на ринку. Проаналізовано основні переваги та недоліки даної технології на основі 15 критеріїв для проведення аналізу. Визначено вигоди від застосування таких чат-ботів. Окреслено перспективи щодо їх упровадження в електронну комерцію.
Опис
Ключові слова
e-commerce, artificial intelligence, chatbot, chatbot market, psychological help, електронна комерція, штучний інтелект, чат-бот, ринок чат-ботів, психологічна допомога
Бібліографічний опис
Економічний журнал Одеського політехнічного університету
ORCID:
УДК