Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3400
Title: Гідроекологічний дослідницький моніторинг басейну Нижнього Дністра
Other Titles: Hydroecological research monitoring in the lower Dniester
Authors: Ковальова, Наталя Володимирівна
Медінець, Володимир Іванович
Конарева, Ольга Петрівна
Снігірьов, Сергій Михайлович
Медінець, Сергій Володимирович
Солтис, Інна Євгенівна
Kovalova, Nataliia V.
Medinets, Volodymyr I.
Konareva, Olga P.
Snigirov, Sergii M.
Medinets, Sergiy V.
Soltys, Inna Ye.
Citation: Гідроекологічний дослідницький моніторинг басейну Нижнього Дністра / Н. В. Ковальова, В. І. Медінець, О. П. Конарева [та ін.] // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Біологія / редкол.: М. М. Барна, В. В. Грубінко, В. З. Курант та ін. – Тернопіль, 2010. – Вип. 3(44), Спец. вип. : Гідроекологія. – C. 113-116.
Issue Date: Jun-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: басейн Нижнього Дністра
гідроекологічний моніторинг
Lower Dniester basin
hydroecological monitoring
Abstract: Наведено результати гідроекологічного дослідницького моніторингу басейну Нижнього Дністра у період 2003-2009 pp. Дана характеристика стану екосистем за гідрохімічними та біологічними показниками, серед яких визначалися вміст хлорофілу а, фітопланктону, бактеріопланктону, макробезхребетних, водної флори та іхтіофауни.
Results of hydroecological research monitoring of the Lower Dniester basin for the period 2003-2009 are presented. Characteristics of ecosystems' state are given using hydrochemical and biological parameters including chlorophyll "a", phyto- and bacterioplankton, macroinvertebrates, aquatic flora and ichthyofauna.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3400
Appears in Collections:Статті та доповіді РЦІМПСЕД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovaleva_.pdf347.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.