Особливості лінгвостилістичного оформлення текстів німецької реклами

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Анотація
Сьогодні реклама відіграє дуже важливе значення. Без реклами не може існувати торгівля та економіка також. Вона сприяє збільшенню ефективності виробництва, стимулює підприємства до підвищення інтенсивності товарообігу. Реклама інформує потенційних покупців про те, що конкретний товар існує, що в нього є конкретні характеристики, що його можна придбати. Якщо реклама створена правильно, то вона змусить думати про цей товар, мріяти про нього.
Опис
Ключові слова
035.04 германські мови та літератури (переклад включно): перша - німецька, реклама, види реклами, функції реклами, тексти, полікодові тексти
Бібліографічний опис
Прейгер, А. А. Особливості лінгвостилістичного оформлення текстів німецької реклами = Besonderheiten der linguostilistischen Gestaltung deutscher Werbetexte : дипломна робота магістра / А. А. Прейгер. – Одеса, 2021. – 72 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання