Організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов до науково-дослідної діяльності

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження. В сучасній педагогіці також спостерігається підвищений інтерес до розвитку науково-дослідної діяльності викладача та її спрямуванні на створенні новітніх практик і технологій. З проблемою готовності вчителя-початківця до професійної діяльності пов’язана проблем готовності до науково-дослідної діяльності, яка розглядається як компонент професійної підготовки, найважливішої метою якої є прагнення до самовдосконалення, саморозвитку та самореалізації.
The diploma presents the result of research on the problem of preparation of future foreign languages teachers for scientific-research activities. The essence of the concept «research activity» is sprecified. The types and functions of research acitivity are verified. The elaboration of the essence of the structure of readiness for research activities that includes four components (value-motivational, cognitive and operational-procedural components) characterized by their indicators (motivational, cognitive-investigational, creative and activity orientated criteria) and the levels is specified reproductive (low), structural (middle), reflexive-creative (high) levels.
Опис
Ключові слова
011 освітні педагогічні науки, науково-дослідна діяльність, компетентність, дослідницька компетентність, викладачі іноземних мов
Бібліографічний опис
Заярська, К. С. Організаційно=методичні засади підготовки майбутніх учителів іноземних мов до науково-дослідної діяльності = Organization and methodical foundations of preparation of future foreign langlage teachers for scientific-research activities : дипломна робота магістра / К. С. Заярська. – Одеса, 2021. – 65 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання