Формування професійної компетентності майбутніх вчителів географії

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
Анотація
Актуальність проблеми дослідження. У сучасному суспільстві спостерігається зміна ролі вчителя, розширення його соціально-професійних функцій, зокрема вирішення ним не тільки науково-методичних, але і науково-педагогічних завдань, спрямованих на особистісний, соціальний, пізнавальний і комунікативний розвиток тих, хто навчається.
The scientific novelty of the study is that: the concept of "competence", "professional competence", "structure of professional competence" is specified; identified types of professional competence relevant to the modern system of higher education; identified professional competencies necessary for the implementation of the functions of a geography teacher; the structure of readiness for professional activity with the corresponding components, criteria and indicators is defined.
Опис
Ключові слова
011 освітні педагогічні науки, компетентність, професійна компетентність, формування компетентності, структура професійної компетентності
Бібліографічний опис
Волошина, М. Ю. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів географії = Formation of professional competence of future geography teachers : дипломна робота магістра / М. Ю. Волошина. – Одеса, 2021. – 116 с.
DOI
ORCID:
УДК