Підготовка майбутніх викладачів до тьюторської діяльності

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена загальними тенденціями міжнародного освітнього простору, вимогами ринку освітніх послуг, вимогами до сучасного фахівця, як особи висококваліфікованої з одного боку, та здатної до швидких змін та реагування на потреби ринку праці з іншої. Також актуальним стає зміна парадигми взаємодії між суб’єктами освітнього процесу, розвиток нових моделей співпраці у системі викладач-студент, студент-заклад вищої освіти. Поширення в усьому світі ідей, особистісно орієнтованого та студентоцентрованого навчання, педагогіки співробітництва й партнерства актуалізує потребу в перегляді сутності педагогічної діяльності.
The scientific novelty of the study is that: the concept of "tutor", "tutoring activities", "preparation of future teachers for tutoring activities"; identified types of tutoring activities relevant to the modern system of higher education; identified tutoring competencies necessary for the implementation of the functions of a tutor in a higher education institution; the structure of readiness for tutoring activities is determined with the relevant components, criteria and indicators.
Опис
Ключові слова
011 освітні педагогічні науки, тьютор, тьюторська діяльність, види тьюторської діяльності
Бібліографічний опис
Рогаченко, В. О. Підготовка майбутніх викладачів до тьюторської діяльності = Training of future teachers to tutoring activities : дипломна робота магістра / В. О. Рогаченко. – Одеса, 2021. – 104 с.
DOI
ORCID:
УДК