Педагогічні засади впровадження технології змішаного навчання іноземної мови студентів-філологів

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
Анотація
Актуальність теми дослідження. Технологізація та інформатизація суспільства породжують нові уявлення про освітні результати майбутніх фахівців, яких неможливо досягнути в умовах традиційної освіти. Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, побудова інформаційно-освітнього середовища, використання методів активного навчання, проектних і дистанційних технологій відкривають нові перспективи для підвищення ефективності навчального процесу та сприяють розв’язанню означеної проблеми.
The master's degree diploma work is devoted to the study of pedagogical principles of implementation mixed foreign language teaching technology. The theoretical bases of the specified problem are studied. It is established that the implementation of blended learning technology is a complex process of positive professional changes in the higher education institutions, which occur in the system of modern education and are implemented in practice.
Опис
Ключові слова
011 освітні педагогічні науки, освіта, змішане навчання, інновації, іноземна мова, заклад вищої освіти, модель
Бібліографічний опис
Гетманець, І. М. Педагогічні засади впровадження технології змішаного навчання іноземної мови студентів-філологів = Pedagogical principles of implementation mixedforeign language teaching technology for students-philologists : дипломна робота магістра / І. М. Гетманець. – Одеса, 2021. – 121 с.
DOI
ORCID:
УДК