Концептуальні засади управління процесом формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до особистісно-професійного розвитку

Ескіз недоступний
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена потребами подальшого реформування й удосконалення вітчизняної системи безперервної освіти, покликаної, згідно Законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту», Концепції розвитку педагогічної освіти в Україні, здійснити підготовку нового покоління педагогічних кадрів, зокрема, викладачів іноземних мов, з яскраво вираженим комплексом якостей академічної мобільності, конкурентоспроможності та особистісно-професійного розвитку.
This qualification work attempts to elucidate the conceptual fundamentals of managing the process of formation of future foreign language teachers’ awareness for the personal-professional development during their master’s degree studies at a college or university.
Опис
Ключові слова
011 освітні педагогічні науки, іноземна мова, викладач іноземної мови, педагогічна підготовка
Бібліографічний опис
Торжинська, В. І. Концептуальні засади управління процесом формування готовності майбутніх викладачів іноземної мови до особистісно-професійного розвитку = The conceptual fundamentals of managing the process of formation of future foreign language teachers awareness for personal-professional development : дипломна робота магістра / В. І. Торжинська. – Одесса, 2021. – 89 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання