Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/33458
Title: Кореляція інвестиційної та брендингової стратегій підприємства
Authors: Чепурна, Л. В.
Citation: Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.
Issue Date: 2022
metadata.dc.contributor.advisor: Рудінська, Олена Володимирівна
Rudinska, Olena V.
Keywords: підприємства
інвестиції
бренди
Abstract: Головним ефективним інструментом розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможності у сучасному світі є бренд. Від сили його впливу та унікальності залежить успіх компанії, оскільки він дозволяє донести цінність запропонованих споживачеві товарів чи послуг. На підставі аналізу даного поняття, слід зазначити, що бренд – сукупність матеріальних і нематеріальні ознак, призначених для створення впізнаванності та унікальності, а також для створення репутації продукту, організації і т. п. Брендингом називають діяльність із розроблення, реалізації та управлінням бренду.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/33458
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
312-314.pdf116.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.