Торговельна марка як засіб індивідуалізації учасників цивільного обороту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогодні, в умовах ринкових відносин, коли пропозиція товарів значно перевищує попит, конкуренція між виробниками товарів постійно зростає, а також йде постійна боротьба за споживачів, важливо знати ставлення споживачів до вироблених товарів для прибутковості та успішного розвитку підприємств. Знак для товарів і послуг стає все більш важливим елементом ринкової економіки. Торговельна марка, або знак для товарів і послуг (за українським законодавством), має велике значення в боротьбі за увагу споживачів до продукції компанії, насамперед сприяючи її впізнанню потенційними клієнтами.
Опис
Ключові слова
торговельна марка, засіб індивідуалізації, цивільний оборот
Бібліографічний опис
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.
DOI
ORCID:
УДК