Маркетингова політика у соціо-технічних системах

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сьогодні все більше організацій надають споживачам товари та послуги пов’язані з інноваціями. Для ефективної роботи цих організацій пропонуємо розглянути їх як соціо-технічну систему, тобто взаємодію групи людей з певною технікою та технологією. Згідно з цієї теорії технічна система і система міжособистісних відносин можуть перетинатися. Від технічної системи залежать соціальні відносини, а від останніх - виробнича система. Звідси — організація характеризується як складна, різнорідна імовірнісна система.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, маркетинг, політика, технічні системи, споживчі товари
Бібліографічний опис
Молчанова, В. С. Маркетингова політика у соціо-технічних системах = Marketing policy in socio-technical systems : дипломна робота магістра / В. С. Молчанова. – Одеса, 2020. – 88 с.
DOI
ORCID:
УДК