Управління маркетинговою діяльністю машинобудівельних підприємств (на прикладі НВО Агросиммашбуд)

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В умовах ринкових відносин для забезпечення ефективної господарської діяльності, конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції на основі застосування сучасних технологій, активізації підприємницької діяльності одну з ключових ролей відіграє використання інструментарію маркетингових засобів.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, маркетинг, підприємство, машинобудування, сільське господарство
Бібліографічний опис
Свириденко, Г. О. Управління маркетинговою діяльністю машинобудівельних підприємств (на прикладі НВО Агросиммашбуд) = Management of marketing activity of machine-building enterprises (on the example of Agrosimmashbud) : дипломна робота магістра / Г. О. Свириденко. – Одеса, 2020. – 82 с.
DOI
ORCID:
УДК