Convergence of Neuromarketing Technologies in Modern Conditions of Economic Development
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
During periods of socio-economic, innovative-ecological and political transformations, the social
system may not perform its functions, which will lead to a disruption of the sustainable of public life.
The economy of transformation is a part of the societal system that contributes to the change of the client
himself and his needs and demands. These processes are manifested in ignoring generally recognized
economic and environmental values, political, ideological, cultural and moral. The development of
technologies in the past was usually determined over long periods by some one discovery or progress in
one area, today with the development of digitalization, the universal introduction of information
technologies in various spheres of life: services, production and economic activities, education, culture,
etc. etc., there is a convergence of economics, management and marketing in a short time frame. This
phenomenon is caused by the rapid development of information and communication technologies,
microelectronics, microbiology, simulations, nanomanipulations, “strong” artificial intelligence in most
countries of the world. We believe that the convergence of information technology, biotechnology,
nanotechnology and cognitive science is especially significant. And in such modern convergent
conditions, neuromarketing technologies are rapidly developing at a new level. The development and
application of neuromarketing technologies deserve study so that there is no further ethical "shock" and
coercion to buy at an unconscious level. Such technologies were used earlier in various fields of economic
activity, in psychology and in solving other issues. Neuromarketing technologies are changing ideas about
the environment: nature, man, mind. It is difficult to describe the results of such transformation processes,
where all aspects of human life are subject to change.
У періоди соціально-економічних, інноваційно-екологічних і політичних трансформацій громадська система може не виконувати свої функції, що призведе до порушення стійкості суспільного життя. Економіка трансформацій, як невід’ємна частина розвитку соцієтальної системи, в кінцевому підсумку, призводить до зміни самого клієнта і його потреб і запитів. Ці процеси, в свою чергу, проявляються в ігноруванні загальновизнаних економіко-екологічних цінностей, політичних, ідеологічних, культурних і моральних. Розвиток технологій в минулому зазвичай визначався протягом тривалих періодів будь-яким одним відкриттям або прогресом в одній області. На сьогоднішній день з розвитком цифровізації, загальним впровадженням інформаційних технологій в різні сфери життя: обслуговуванні, виробничо-господарської діяльності, освіті, культурі, і так далі, відбувається конвергенція економіки, менеджменту і маркетингу за короткі часові терміни. Це явище викликане стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, мікроелектроніки, мікробіології, симуляцій, наноманіпуляцій, «сильного» штучного інтелекту в більшості країн світу. Особливо значущим нам представляється конвергенція інформаційних технологій, біотехнологій, нанотехнологій і когнітивної науки. І в таких сучасних конвергентних умовах різко розвиваються нейромаркетінгові технології на новому рівні. Питання розвитку і застосування нейромаркетінгових технологій заслуговують вивчення, щоб не було надалі етичного «шоку» і примусу до придбання на несвідомому рівні. Такі технології використовували і раніше в різних сферах економічної діяльності, в психології і в рішенні інших питань. Нейромаркетінгові технології змінюють уявлення про навколишнє середовище: природу, людину, розум. Складно описати результати таких процесів трансформацій, де змінам піддаються всі аспекти життя людини.
У періоди соціально-економічних, інноваційно-екологічних і політичних трансформацій громадська система може не виконувати свої функції, що призведе до порушення стійкості суспільного життя. Економіка трансформацій, як невід’ємна частина розвитку соцієтальної системи, в кінцевому підсумку, призводить до зміни самого клієнта і його потреб і запитів. Ці процеси, в свою чергу, проявляються в ігноруванні загальновизнаних економіко-екологічних цінностей, політичних, ідеологічних, культурних і моральних. Розвиток технологій в минулому зазвичай визначався протягом тривалих періодів будь-яким одним відкриттям або прогресом в одній області. На сьогоднішній день з розвитком цифровізації, загальним впровадженням інформаційних технологій в різні сфери життя: обслуговуванні, виробничо-господарської діяльності, освіті, культурі, і так далі, відбувається конвергенція економіки, менеджменту і маркетингу за короткі часові терміни. Це явище викликане стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, мікроелектроніки, мікробіології, симуляцій, наноманіпуляцій, «сильного» штучного інтелекту в більшості країн світу. Особливо значущим нам представляється конвергенція інформаційних технологій, біотехнологій, нанотехнологій і когнітивної науки. І в таких сучасних конвергентних умовах різко розвиваються нейромаркетінгові технології на новому рівні. Питання розвитку і застосування нейромаркетінгових технологій заслуговують вивчення, щоб не було надалі етичного «шоку» і примусу до придбання на несвідомому рівні. Такі технології використовували і раніше в різних сферах економічної діяльності, в психології і в рішенні інших питань. Нейромаркетінгові технології змінюють уявлення про навколишнє середовище: природу, людину, розум. Складно описати результати таких процесів трансформацій, де змінам піддаються всі аспекти життя людини.
Опис
Ключові слова
neuromarketing, convergence, societal systems, information and communication technologies, biotechnology, cognition, innovation, нейромаркетинг, конвергенція, соцієтальні системи, інформаційно-комунікаційні технології, біотехнології, когнітивність, інновації
Бібліографічний опис
Механізм регулювання економіки