Дослідження факторів ухвалення рішення про ціну нового товару

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасний період, в умовах ринкового механізму регулювання економіки об'єктивно складаються умови, що ведуть до ускладнення завдань прийняття управлінських рішень. Розширюються масштаби і різноманітність економічних і соціальних процесів, більш складними і розгалуженими стають фінансові, організаційні, технічні і соціальні зв'язки. Ускладнення об'єктів управління і підвищення складності вирішуваних завдань пред'являють підвищені вимоги до якості управлінських рішень і до оперативності їх прийняття і реалізації, а в особливості цінових рішень щодо нових товарів та послуг.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, товар, ціна, ринок морозива, ціноутворення
Бібліографічний опис
Сорокова, Т. Є. Дослідження факторів ухвалення рішення про ціну нового товару = Research on factors of decision-making about the price for the new product : дипломна робота магістра / Т. Є. Сорокова. – Одеса, 2020. – 84 с.
DOI
ORCID:
УДК