Оціночна лексика як засіб створення медійного образу публічної особи (на матеріалі статей британських таблоїдів про Меган Маркл)

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Засоби масової інформації, що стали невід’ємним компонентом соціального життя сучасної людини, є могутнім засобом впливу на громадську думку. Саме їм належить вирішальна роль у формуванні образів відомих людей у свідомості читачів. Люди за звичкою звертаються до преси як джерела інформації при необхідності осмислення неоднозначної теми.
Опис
Ключові слова
035.04 германські мови та література (переклад включно): англійська мова та література, лексика, медійний образ, медіадискурс, публічна персона
Бібліографічний опис
Даніліна, О. А. Оціночна лексика як засіб створення медійного образу публічної особи (на матеріалі статей британських таблоїдів про Меган Маркл) = Evaluative vocabulary as a means of creation of a public figure's media image (on the basis of the articles about Meghan Markle from the British tadloids) : дипломна робота магістра / О. А. Даніліна. – Одеса, 2020. – 74 с.
DOI
ORCID:
УДК