Функціонально-комунікативні особливсті тексту інтернет-реклами у сфері туризму

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На сьогоднішній день рекламні тексти привертають увагу дослідників різних спеціальностей, у тому числі мовознавців, які вивчають тексти як продукти мовленнєвої діяльності людини. Інтерес щодо рекламних текстів обумовлений активним розвитком туристичного рекламного ринку.
Опис
Ключові слова
035.04 германські мови та література (переклад включно): англійська мова та література, реклама, класифікація реклами, туризм, композиція
Бібліографічний опис
Батуринська, Н. В. Функціонально-комунікативні особливсті тексту інтернет-реклами у сфері туризму = Functional and communicative peculiarities of online text-based advertisements in tourism : дипломна робота магістра / Н. В. Батуринська. – Одеса, 2020. – 83 с.
DOI
ORCID:
УДК