Механізм адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення в управлінні та маркетингу до технологічних викликів сьогодення
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогодні в умовах глобальних змін технологічних укладів та прискорення цифрових трансформацій усіх сфер діяльності суспільства
все більш критичного значення набуває проблема розробки дієвих
механізмів адаптації інформаційно-аналітичного забезпечення
підтримки управлінських рішень у менеджменті та маркетингу до
технологічних викликів, які пов’язані з розвитком технологій блокчейн, Іnternet of Things (IoT) та Іnternet of Everything (IoE), штучного
інтелекту, аналізу великих даних, хмарних обчислень тощо.
Опис
Ключові слова
цифровізація, адаптація, маркетинг, управління
Бібліографічний опис
Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.