Маркетингові інструменти стійкості систем: проєктний підхід
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стосовно теми дослідження та його трансдисціплінарного
змісту слід підкреслити те, що логіко-структурний підхід в управлінні проєктами розглядає будь-яку систему як нелінійну складну
дисипативну систему, яку структуровано із дотриманням інваріантно-варіативного підходу. Проєктне управління, а саме
логіко-структурний підхід в управлінні надає можливість розкрити
синергетичну сутність економічного явища.
Опис
Ключові слова
логіко-структурний підхід, маркетинг, інструмент
Бібліографічний опис
Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.