Ключові парадигми бренд-менеджменту туристичних підприємств

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджувана тема є актуальною, оскільки сьогодні бренд є найціннішим нематеріальним активом підприємств, зокрема туристичних. Управління брендом спрямоване насамперед на управління його вартістю, управління капіталом бренду. Бренд-менеджмент надає компаніям реальні можливості як зберігати стійку групу лояльних споживачів. Створюючи сильні та успішні бренди, туристичні підприємства збільшують свою вартість у кілька разів за рахунок того, що вартість їх брендів є досить високою.
Опис
Ключові слова
бренд-менеджмент, туристичне підприємство, парадигма
Бібліографічний опис
Матеріали 76-ї наук. конф. проф.-виклад. складу і наук. працівн. екон.-прав. факультету ОНУ імені І. І. Мечникова, (Одеса, 24–26 листоп. 2021 р.). – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021.
DOI
ORCID:
УДК