Маркетингова політика організацій і інформативно-комунікаційні технології в умовах міжнародної інтеграції

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Останнім часом в економіці в умовах міжнародної інтеграції спостерігається тенденція, при якій інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) є важливим елементом конкурентоспроможності в управлінні виробництвом продукції та її подальшого просування.
Опис
Ключові слова
інформаційно-комунікаційні технології, економіка, маркетингова політика організацій, міжнародна інтеграція
Бібліографічний опис
Розвиток конкурентоспроможності економіки в умовах міжнародної інтеграції: макро-, мезо- та мікро- рівні : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 25 трав. 2021 р.). – Одеса : ОНУ, 2021.
DOI
ORCID:
УДК