Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31785
Назва: Методичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практики для здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) спеціальності 091 «Біологія» і 162 «Біотехнології та біоінженерія»
Автори: Гладкій, Тетяна Володимирівна
Гудзенко, Тетяна Василівна
Ружицька, Ольга Миколаївна
Ткаченко, Майя Вікторівна
Гладкий, Татьяна Владимировна
Гудзенко, Татьяна Васильевна
Ружицкая, Ольга Николаевна
Ткаченко, Майя Викторовна
Gladkii, Tetiana V.
Gudzenko, Tetiana V.
Ruzhytska, Olha M.
Tkachenko, Maiia V.
Бібліографічний опис: Методичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практики для здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) спеціальності 091 «Біологія» і 162 «Біотехнології та біоінженерія» / Т. В. Гладкій, Т. В. Гудзенко, О. М. Ружицька, М. В. Ткаченко. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2021. – 38 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: педагогічна практика
асистентська практика
науково-педагогічний працівник
біологічна освіта
методики
навчання
Короткий огляд (реферат): Метою педагогічної асистентської практики аспірантів є формування системи компетентностей майбутніх науково-педагогічних працівників, здатних здійснювати аналітичне осмислення стану та перспектив розвитку сфери біологічної освіти, створювати та впроваджувати новий зміст освіти та новітні методики (технології) навчання. Завдання практики: - закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих під час навчання в аспірантурі; - набуття досвіду проведення всіх форм організації освітнього процесу і видів навчальних занять у закладах вищої освіти; - поглиблення та застосування фахових знань у розв’язанні конкретних педа гогічних завдань практики; - інтеграція науково-дослідної та педагогічної діяльності практикантів; - розвиток професійно-педагогічних здібностей на основі досвіду практики. Педагогічна (асистентська) практика включає наступні напрями роботи: навчальну, методичну, науково-педагогічну, організаційну, самоосвітню. У процесі виконання функцій викладача вищої школи аспіранти набувають досвіду приймати самостійні рішення під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, творчо застосовувати набуті знання у практичній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31785
Інші ідентифікатори: УДК 378(075.8)
Розташовується у зібраннях:Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці БФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
as_praktik.pdf1.12 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.