Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуганова, Ванда Николаевна-
dc.contributor.authorБуганова, Ванда Миколаївна-
dc.contributor.authorBuhanova, Vanda M.-
dc.date.accessioned2021-09-15T12:36:42Z-
dc.date.available2021-09-15T12:36:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifierУДК 159.92-
dc.identifier.citationПсихологія та соціальна роботаuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/31626-
dc.description.abstractВ статье юношество рассмотрено как этап временной развертки жизненного пути. В таком контексте для решения нормативных задач данного этапа личность должна обладать таким арсеналом психологических свойств, которые помогут ей оптимально справиться с задачами своего возраста для наилучшего передвижения во времени. В общей логике жизни на время юношества приходится задача развития коммуникативных свойств и формирования своего ближайшего социального окружения как результат его положительного решения. Причем ближайшее социальное окружение должно включать в себя четыре группы, которые не пересекаются: личную, профессиональную, дружескую и посвященную индивидуальным увлечениям. Поэтому молодые люди должны отличаться от людей, находящихся на других этапах жизненного пути, такими особенностями, которые позволят им решить эти задачи оптимально. Проведенное исследование показало, что специфическими свойствами, которые присущи лицам именно юношеского возраста, являются: отсутствие категоричности или консерватизма в оценках других людей; отсутствие стремления подогнать партнера под себя, сделать его «удобным»; терпимость к физическому или психическому дискомфорту, создаваемому другими людьми; умение приспосабливаться к характеру, привычкам и желаниям других; креативность; увлеченность; страстность; оптимизм; смелость, предприимчивость; неуверенность в себе, а также ценности: социальные контакты; материальное положение; семейная жизнь.Это означает, что именно эти параметры непосредственно взаимосвязаны с дифференциацией испытуемых по этапам жизненного пути.uk_UA
dc.description.abstractУ цій статті юнацтво розглянуто як етап часової розгортки життєвого шляху. У такому контексті для вирішення нормативних завдань даного етапу особистість повинна володіти таким арсеналом психологічних властивостей, які допоможуть їй оптимально впоратися із завданнями свого віку для найкращого пересування в часі. У загальній логіці життя на час юнацтва припадає завдання розвитку комунікативних властивостей і формування свого найближчого соціального оточення як результат його позитивного вирішення. Причому найближче соціальне оточення має включати в себе чотири групи, які не перетинаються: особисту, професійну, товариську і присвячену індивідуальним захопленням. Тому молоді люди повинні відрізнятися від людей, які перебувають на інших етапах життєвого шляху, такими особливостями, які дозволять їм вирішити ці завдання оптимальним чином. Проведене дослідження показало, що специфічними властивостями, що притаманні особам саме юнацького віку, є: відсутність категоричності або консерватизму в оцінках інших людей; відсутність прагнення підігнати партнера під себе, зробити його «зручним»; терпимість до фізичного або психічного дискомфорту, створеного іншими людьми; вміння пристосовуватися до характеру, звичок і бажань інших; креативність; захопленість; пристрасність; оптимізм; сміливість, підприємливість; невпевненість у собі, а також цінності: соціальні контакти; матеріальне становище; сімейне життя. Це означає, що саме ці параметри безпосередньо взаємопов’язані з диференціацією досліджуваних по етапах життєвого шляху.-
dc.description.abstractIn this article, youth is considered as a stage in the time development of the life path. In this context, in order to solve the normative tasks of this stage, a person must have such an arsenal of psychological properties that will help her/him to cope with the tasks of her/his age in an optimum way for optimal movement in time in life. In the general logic of life, it’s the time of adolescence when the task of developing communicative properties and forming one’s immediate social environment is realised as a result of its positive solution. Moreover, the closest social environment should include four groups that do not overlap: personal, professional, friendly and dedicated to individual hobbies. Therefore, young people should differ from people at other stages of their life in such characteristics that will allow them to solve these problems in an optimal way. The conducted research has shown that the specific properties that are inherent in persons, namely, adolescents, are: the absence of categorical or conservative judgement in the assessments of other people; lack of desire to fit a partner for himself/herself, to make him/her «comfortable»; tolerance to physical or mental discomfort caused by other people; the ability to adapt to the character, habits and desires of others; creativity; confidence; keenness; passion; optimism; courage, enterprise; selfassuredness, as well as the following values: social contacts; financial status; family life. This means that they are these parameters that are directly interconnected with the differentiation of the subjects according to the stages of their life path. The degree of their severity indicates that the subject belongs to a particular period of the life path, regardless of some differences in chronological age.-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 1(51).-
dc.subjectжизненный путьuk_UA
dc.subjectразвитие личностиuk_UA
dc.subjectкоммуникативностьuk_UA
dc.subjectциклоидная модель переживаемого времениuk_UA
dc.subjectбольшой биологический циклuk_UA
dc.subjectюношествоuk_UA
dc.subjectготовность к изменениямuk_UA
dc.subjectжизненные ценностиuk_UA
dc.subjectодиночествоuk_UA
dc.subjectимпульсивностьuk_UA
dc.subjectадаптивностьuk_UA
dc.subjectсоциальная фрустрацияuk_UA
dc.subjectжиттєвий шляхuk_UA
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UA
dc.subjectкомунікативністьuk_UA
dc.subjectциклоїдна модель часу, що переживаєтьсяuk_UA
dc.subjectвеликий біологічний циклuk_UA
dc.subjectюнацтвоuk_UA
dc.subjectготовність до змінuk_UA
dc.subjectжиттєві цінностіuk_UA
dc.subjectсамотністьuk_UA
dc.subjectімпульсивністьuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectсоціальна фрустраціяuk_UA
dc.subjectcourse of lifeuk_UA
dc.subjectdevelopment of personalityuk_UA
dc.subjectcommunicativenessuk_UA
dc.subjectcycloid model of time that is experienceduk_UA
dc.subjectLarge/Great biological cycleuk_UA
dc.subjectyouthfulnessuk_UA
dc.subjectreadiness to changesuk_UA
dc.subjectvital valuesuk_UA
dc.subjectlonelinessuk_UA
dc.subjectimpulsivenessuk_UA
dc.subjectadaptivityuk_UA
dc.subjectsocial frustrationuk_UA
dc.titleПсихологические особенности юношества как этапа жизненного путиuk_UA
dc.title.alternativeПсихологічні особливості юнацтва як етапу життєвого шляхуuk_UA
dc.title.alternativePsychological features of youth as a stage of the way of lifeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.18524/2707-0409.2020.1(51).225372-
Appears in Collections:Психологія та соціальна робота

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36-53.pdf159.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.