Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3146
Title: | Идентичность как объект изучения лингвистики: проблематика и перспективы |
Other Titles: | Ідентичність як об'єкт вивчення лінгвістики: проблематика і перспективи Identity as an object of study in linguistics: range of problems and prospects |
Authors: | Матузкова, Елена Прокопьевна Матузкова, Олена Прокопівна Matuzkova, Olena P. |
Citation: | Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Keywords: | идентичность лингвистика междисциплинарная категория перспективы исследования проблематика ідентичність лінгвістика міждисциплінарна категорія перспективи дослідження проблематика identity interdisciplinary category linguistics problems of research range of problems |
Series/Report no.: | ;Вип. 28. |
Abstract: | В предлагаемой обзорной статье рассматриваются основные проблемы изучения идентичности, ее видов и разновидностей в современной лингвистике. Особое внимание уделяется выявлению существенных недостатков таких исследований и описанию перспектив дальнейшего комплексного изучения данной междисциплинарной категории. У пропонованій оглядовій статті розглядаються основні проблеми вивчення ідентичності, її видів та різновидів у сучасній лінгвістиці. Особливу увагу приділено окресленню недоліків таких досліджень і опису перспектив подальшого комплексного вивчення даної міждисциплінарної категорії. The review article describes the range of problems in linguistics studies of identity its types and subtypes. It also focuses on essential drawbacks in linguistic works on identity as well as prospects of its further comprehensive research as an interdisciplinary category. |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3146 |
Appears in Collections: | Записки з романо-германської філології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.