Як сила бренду впливає на діяльність організації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Вивчена сутність поняття бренду, проведена його оцінка як інтегрального показника та вплив на діяльність компанії.
The essence of the concept of a brand is studied, its estimation as an integral indicator and influence on activity of the company.
Изучена сущность понятия бренда, проведена его оценка как интегрального показателя и влияние на деятельность компании.
Опис
Ключові слова
бренд, діяльність, організація, brand, activities, organization’s, деятельность, организация
Бібліографічний опис
Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів 6-ї Всеукр. наук.-практ. конф.( Київ, 29-30 берез. 2021 р.). — К.: КНЕУ, 2021.
DOI
ORCID:
УДК