Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Методичні вказівки для самостійної та практичної роботи підготовлено відповідно до вимог навчальної програми з дисципліни «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами» для здобувачів другого ріня вищої освіти за спеціальністю 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), а також можуть бути використані студентами інших спеціальностей. Мета методичних вказівок – допомогти студентам засвоїти теоретичні розділи курс «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами», самостійно закріпити знання, набуті на лекціях, а також набути навичок роботи з документами, які супроводжують процес включення дитини з особливими потребами до навчання. Основним змістом є перелік основних питань до тем курсу, завдання до самостійного опрацювання окремих питань, перелік допоміжної літератури, а також тестові завдання. Послідовність семінарських занять відповідає навчальній програмі.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, інклюзія, складові інклюзивного середовища в освітньому закладі, особистісно-зорієнтоване навчання, курикулум, індивідуальний навчальний план, батьки, корекційно-розвивальна і реабілітаційна складова інклюзивної роботи
Бібліографічний опис
Баштан С.О. Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами : метод. вказівки для самостійної та практичної роботи / С. О. Баштан, Т. В. Гладкій. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2020. – 113 с.
DOI
ORCID:
УДК