Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами
Вантажиться...
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Методичні вказівки для самостійної та практичної роботи підготовлено
відповідно до вимог навчальної програми з дисципліни «Методика навчання
осіб з особливими освітніми потребами» для здобувачів другого ріня вищої
освіти за спеціальністю 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини),
а також можуть бути використані студентами інших спеціальностей.
Мета методичних вказівок – допомогти студентам засвоїти теоретичні
розділи курс «Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами»,
самостійно закріпити знання, набуті на лекціях, а також набути навичок
роботи з документами, які супроводжують процес включення дитини з
особливими потребами до навчання.
Основним змістом є перелік основних питань до тем курсу, завдання
до самостійного опрацювання окремих питань, перелік допоміжної
літератури, а також тестові завдання. Послідовність семінарських занять
відповідає навчальній програмі.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, інклюзія, складові інклюзивного середовища в освітньому закладі, особистісно-зорієнтоване навчання, курикулум, індивідуальний навчальний план, батьки, корекційно-розвивальна і реабілітаційна складова інклюзивної роботи
Бібліографічний опис
Баштан С.О. Методика навчання осіб з особливими освітніми потребами : метод. вказівки для самостійної та практичної роботи / С. О. Баштан, Т. В. Гладкій. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2020. – 113 с.