Методичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Педагогічна (асистентська) практика є важливою складовою підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) у вищих навчальних закладах. Вона передбачає набуття здобувачами професійних навичок та вмінь викладача вищого навчального закладу, досвіду самостійної роботи з викладання фахових дисциплін. Практика спрямована на формування загальних та фахових компетентностей здобувачів, закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчання, удосконалення практичних навичок та умінь за відповідною спеціальністю. Метою педагогічної асистентської практики аспірантів є формування системи компетентностей майбутніх науково-педагогічних працівників, здатних здійснювати аналітичне осмислення стану та перспектив розвитку сфери психологічної освіти, створювати та впроваджувати новий зміст освіти та новітні методики (технології) навчання. Завдання практики: - закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих під час навчання в аспірантурі; - набуття досвіду проведення всіх форм організаціїї освітнього процесу і ви- дів навчальних занять у закладах вищої освіти; - поглиблення та застосування фахових знань у розв’язанні конкретних педагогічних завдань практики; - інтеграції науково-дослідної та педагогічної діяльності практикантів; - розвиток професійно-педагогічних здібностей на основі досвіду практики. Педагогічна (асистентська) практика включає наступні напрями роботи: навчальну, методичну, науково-педагогічну, організаційну, самоосвітню. У процесі виконання функцій викладача вищої школи аспіранти набувають досвіду приймати самостійні рішення під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, творчо застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, асистентська практика, формування, система компетентностей, науково-педагогічні працівники, фахові знання, 053 Психологія
Бібліографічний опис
Методичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практики для здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) спеціальності 053 «Психологія». – Одеса : ОНУ, 2020. – 21 с.
DOI
ORCID:
УДК