Просування підприємства: стратегія, тактика та перспективи
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджувана тема є актуальною, оскільки на даному етапі розвитку
економічних відносин досить важливим виступає просування підприємства на
ринку. Огляд сутності питання поставлено за мету в даних тезах.
Опис
Ключові слова
економічні відносини, підприємство, маркетингова комунікація
Бібліографічний опис
Збір. тез доп. студ., аспір. та здобув. – учасн. 76-ї звіт. конф. Одеського нац. ун-ту імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 26-28 квіт. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2021.