Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій
Вантажиться...
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Потреба у фахівцях, які добре володіють іноземною мовою у професійній діяльності зумовлює необхідність пошуку нових ідей для її викладання.Нові вимоги до професійної підготовки вчителів іноземної мови зумовлюють пошук основних механізмів підвищення ефективності їх професійної та фахової підготовки. Одним із шляхів розв’язання зазначеної проблеми в умовах інтеграції України до світового європейського освітнього простору є ґрунтовний аналіз, всебічне осмислення та належна оцінка світового педагогічного досвіду. Метою посібника є, по-перше, засвоєння студентами теоретичних знань щодо німецьких інтерактивних технологій, особливостей їх вживання, відмінностей зарубіжних технологій від вітчизняних, їх функцій; по-друге, ознайомлення та практичне використання цих технологій під час вивчення будь-якої розмовної теми; по-третє на концептуалізацію позитивного ставлення до іншої культури під час виконання проектів, метою яких було порівняння соціокультурних особливостей України та Німеччині. Удосконалення підготовки українських вчителів іноземної мови за допомогою оволодіння теоретичними знаннями та практичними вміннями з використання німецьких інтерактивних технологій. Посібник охоплює 7 розмовних тем, що вивчалися на 3 курсі мовного факультету і складається з текстів, вправ, технологій, орієнтованих на підготовку вчителів іноземної мови до використання інтерактивних технологій на основі досвіду Німеччини. Матеріали навчального посібника можуть бути використані в процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови, на мовних факультетах вишів, на курсах підвищення кваліфікації вчителів іноземної мови.
Опис
Ключові слова
навчально-тематичний план спецкурсу, індивідуальні навчально-дослідні завдання, інтерактивні технології навчання, іноземна мова у професійній діяльності, професійна підготовка вчителів іноземної мови
Бібліографічний опис
Сидорук, О. Ю. Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій : навч.-метод. посіб. : для студ. 3 курсу англ. від-ня фак. РГФ, що вивчають німецьку як другу іноземну / О. Ю. Сидорук; Одеський нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. – Одеса, 2017. – 87 с.