Характеристика "іншого обману" покупців та замовників як форми інтелектуального впливу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглянуто законодавче і доктринальне тлумачення поняття «іншого обману», яке використовується при кваліфікації діянь, пов'язаних з обманом покупців та замовників у сучасних економічних умовах у світлі споживацького потребового підходу
Все разновидности обманных действий можно подразделить на две группы: простой обман и предпринимательские обманные действия, для охраны от которых была принята норма об обмане покупателей и заказчиков, формы которого с обретением независимости Украиной претерпели существенные изменения и требуют поиска адекватных мероприятий защиты и форм реагирования, в том числе на теоретическом уровне.
Опис
Ключові слова
покупець, замовник, цінність, інформація, обман, покупатель, заказчик, информация, ценность, обман
Бібліографічний опис
Правова держава = Правовое государство = Сonstitutional State
DOI
ORCID:
УДК