Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козерацька, Олена Сергiївна | - |
dc.contributor.author | Козерацкая, Елена Сергеевна | - |
dc.contributor.author | Kozeratska, Olena S. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-25T08:36:40Z | - |
dc.date.available | 2012-12-25T08:36:40Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Правова держава = Правовое государство = Сonstitutional State | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/3068 | - |
dc.description.abstract | Порушення правил охорони праці - злочин, в здійсненні якого винні, як правило, двоє або більше осіб. Однією з умов правильного вживання закону про кримінальну відповідапьність за злочин в області охорони праці є належне визначення кола осіб, які можуть бути суб 'єктом порушення правил охорони праці, а також ознак, що дозволяють встановити конкретну особу, відповідальну за цей злочин. Метою нашого дослідження є визначення основних напрямків підвищення ефективності кримінальної відповідальності за порушення правил охорони праці шляхом вивчення судової практики, кримінально-правової літератури і напрацювань на цій основі рекомендацій щодо подальшого вдосконалення кримінально-правових засобів боротьби з порушенням правил охорони праці. | uk |
dc.description.abstract | Нарушение правил охраны труда - преступление, в совершении которого виновны, как правило, два лица или более. Основной проблемой в исследуемом составе преступления является проблема квалификации нарушения правші охраны труба несколькими лицами. На основе изучения матерначов судебной практики и уголовно-правовой литературы по вопросам уголовной ответственности за нарушение правил охраны труда, мы пришли к выводу, что обеспечение уголовно-правовой превенции возможно путём возложения ответственности непосредственно на руководителя за бездействие в отношении выявленных контролирующими органами фактов нарушения правил охраны труда, создающих опасность причинения вреба зборовью потерпевшего ти других тяжёлых общественно опасных последствий. В связи с этим предлагается ввести в КК Украины ст. 271-1 «Злостное неисполнение предписания контролирующего органа в сфере охраны труда». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 10. | - |
dc.subject | суб'єкт злочину спеціальний | uk |
dc.subject | законодавство про охорону праці | uk |
dc.subject | склад злочину | uk |
dc.subject | кримінальна відповідальність | uk |
dc.subject | розподіли обов'язків між декількома особами | uk |
dc.subject | компетентність керівників | uk |
dc.subject | субъект преступления специальный | uk |
dc.subject | законодательство об охране труда | uk |
dc.subject | состав преступления | uk |
dc.subject | уголовная ответственность | uk |
dc.subject | распределение обязанностей между несколькими лицами | uk |
dc.subject | компетентность руководителей | uk |
dc.title | Деякі особливості визначення суб'екта порушень законодавства про охорону праці | uk |
dc.title.alternative | Некоторые особенности определения субъекта нарушений законодательства об охране труда | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Правова держава |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008_10.143-149pdf+.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.