Справа Cambridge Analytica: дослідження та використання соціальних мереж для впливу на світову політику

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Соціальні мережі стають багатофункціональним майданчиком, на якому можна зібрати дані про потенційну аудиторію, і потім відразу звернутися до неї, не шукаючи інших каналів комунікації. Найбільш «багатообіцяючий» у цій сфері Facebook: так, в Україні налічується близько 13 мільйонів користувачів, що становить більше половини всієї Інтернет-аудиторії країни.
Опис
Ключові слова
061 журналістика, інформаційна безпека держави, особливості глобального інформаційного простору, специфіка соціальних мереж, дезінформація у мережі, фейкові акаунти, компанія Cambridge Analytica
Бібліографічний опис
Івах, К. О. Справа Cambridge Analytica: дослідження та використання соціальних мереж для впливу на світову політику = Cambridge Analytica case: research and use of networks to influense world politics : дипломна робота магістра / К. О. Івах; наук. кер. В. А. Полюга; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. журналістики, реклами та медіакомунікацій. – Одеса, 2019. – 81 с.
DOI
ORCID:
УДК