Суспільство споживання як соціально-культурний феномен

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність теми зумовлена специфікою розвитку сучасного суспільства, визначальною рисою якого постає тотальне споживацтво – консьюмеризм, який має за наслідок перетворення творчої культури на культуру використання й споживання, докорінну зміну ціннісних орієнтацій, перетворення людини розумної на людину-споживача.
Опис
Ключові слова
6.030101 соціологія, соціально-культурний феномен, українське суспільство, суспільство споживання, консьюмеризм
Бібліографічний опис
Журавель, Т. С. Суспільство споживання як соціально-культурний феномен = Consumer society as a socio-cultural phenomenon : дипломна робота бакалавра / Т. С. Журавель; наук. кер. В. М. Онищук; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т міжнар. відносин, політології та соціології, Каф. соціології. – Одеса, 2019. – С. 58 с.
DOI
ORCID:
УДК