Мнемонічний потенціал рекламного дискурсу: мовні засоби актуалізації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Дослідження присвячено аналізу мовних засобів, що сприяють запамʼятовуванню рекламних текстів. Виокремлено фонетичні, графічні, лексичні, морфемні та синтаксичні групи засобів, що актуалізують мнемонічний потенціал рекламного тексту. Основну увагу приділено групі лексичних засобів, зокрема епітетам, метафорам і грі слів. Проаналізовано специфіку використання мовних засобів актуалізації запамʼятовування в українській рекламі.
Опис
Ключові слова
рекламний дискурс, мнемонічний потенціал, мовні засоби, запамʼятовування, стилістичні фігури
Бібліографічний опис
Філологічні студії