Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Монографія присвячена дослідженню теоретичних і практичних питань розвитку систем цифрового маркетингу на рівні національної економіки. Розглянуто різні аспекти та чинники впливу на функціонування цифрових маркетингових систем. Визначено складові та тенденції розвику цифрового маркетингу на макроррівні. Робота адресована широкому колу фахівців в області економіки, маркетингу, менеджменту, управління. Монографія може бути корисною професорсько-викладацькому складу, студентам маркетингових, менеджерських та економічнихспеціальностей, аспірантам і здобувачам.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова система, цифровий маркетинг, соціо-економіко-технологічна система, цифрова економіка, макромаркетинг
Бібліографічний опис
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем : монографія. — Д.: Журфонд, 2020. 315 с.
DOI
ORCID:
УДК