Цінова політика як базис цінового менеджменту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Підприємницька діяльність в умовах постіндустріальної ринкової економіки ґрунтується на маркетингових принципах ведення бізнесу, а відтак передбачає необхідність формування цінової політики, на основі якої здійснюється увесь процес ціноутворення. Є чимало підходів до визначення цінової політики. Наприклад, В. Тарасевич визначає, що цінова політика підприємства – це діяльність, спрямована на використання по максимуму мож- ливостей, закладених у сфері ціноутворення, для створення успішного потенціалу, з яким під- приємство може бути конкурентоспроможним і досягати своїх цілей. В. Герасименко пише, що цінова політика охоплює усі заходи, які витікають з цілей підприємства та стосу- ються пошуку, вибору та реалізації співвідношень між ціною і якістю товару та розв’язанню пов’язаних з цим проблем споживачів. М. Окландер та Н. Чукурна вважають, що цінова політика – це сукупність принципів та методів ціноутворення. Її сутність полягає у створенні оптимального рівня та структури цін по товарам і ринкам.
Опис
Ключові слова
цінова політика, ціновий менеджмент, базис
Бібліографічний опис
Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Луцьк, 27 жовт. 2020 р.). – Електрон. дані. Луцьк: ВНУ ім. Лесі Українки, 2020.
DOI
ORCID:
УДК