Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2003
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. Національний університет внутрішніх справ, Харків, 2003. Дисертацію присвячено аналізу організаційно-правових основ управління у сфері рекламної діяльності. В роботі охарактеризовано рекламу і рекламну діяльність як об’єкт управління, визначено сутність та систему державного управління у сфері рекламної діяльності, проаналізовано правові засади управління в цій сфері. Здійснено також аналіз методів управління у сфері рекламної діяльності, механізму контролю у цій сфері. Розглянуто особливості адміністративної відповідальності за порушення загальнообов’язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформулювати конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організаційно-правових засад управління у сфері рекламної діяльності.
Опис
Ключові слова
управління, реклама, рекламна діяльність, регулювання, загальнообов’язкові правила, недобросовісна реклама, контроль, адміністративний примус, адміністративна відповідальність
Бібліографічний опис
Кузнєцова З. В. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект : дис. … канд. юрид.. наук: спец. 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. / З. В. Кузнєцова – Одеса, 2003. – 192 с.
DOI
ORCID:
УДК