Управління узгодженістю інтересів партнерів на межфірмовому рівні

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність роботи обумовлена інтересом і невивчених теми узгодження інтересів партнерів. Розглянувши поведінку споживачів і закономірності формування ринкового попиту на готову продукцію, ми переходимо до дослідження поведінки фірм - виробників і формування ринкового пропонування. Мета фірми - одержання максимальної величини прибутку за даний період. Обмеженнями виступають продуктивність факторів виробництва, витрати виробництва, ціна продукції та попит на неї. Вибір рішення щодо обсягу випуску продукції залежить від ринкової структури, в якій господарює фірма. Дотримання стратегії має життєво важливі цілі: зовнішнє позиціонування фірм по відношенню до її конкурентам в даній галузі та правильно використовувати сильні і слабкі сторони компанії. Управління узгодженістю інтересів партнерів може створити конкурентну перевагу, що приносить прибуток компанії, вище середньогалузевої.
The relevance of the work is due to the interest and unexplored topics of coordinating the interests of partners. Having considered the behavior of consumers and the laws governing the formation of market demand for finished products, we proceed to study the behavior of manufacturing firms and the formation of market supply. The company's goal is to obtain the maximum amount of profit for a given period. The constraints are the productivity of factors of production, production costs, product price and demand for it. The choice of decision regarding the volume of production depends on the market structure in which the firm operates. Adherence to strategy has vital goals: to position firms externally in relation to their competitors in the industry and to make good use of the company's strengths and weaknesses. Managing the alignment of interests between partners can create a competitive advantage that brings a company profit above the industry average.
Опис
Ключові слова
управління, стійкість, суб’єкти господарювання, міжфірмовий рівень, інтереси партнерів, управління, management, sustainability, business entities, inter-firm level, interests of partners, management
Бібліографічний опис
«Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., зб. наук. праць (Переяслав, 15 грудн. 2020 р.). – Переяслав, 2020.
DOI
ORCID:
УДК