Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» за змістовним модулем «Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень»
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Функціонування економіки в умовах інформаційного
суспільства потребує принципово нового підходу до формування
та реалізації конкурентоспроможної маркетингової політики.
Вирішення цього завдання безпосередньо пов’язане з підготовкою
фахівців, що володіють сучасними інформаційними системами і
технологіями та методами інноваційного управління маркетингом
підприємств.
Предметом вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-
аналітична підтримка управлінських рішень» (ІАПУР) є сучасні
інформаційні системи та технології, що використовуються для
прийняття управлінських рішень в менеджменті та маркетингу,
засоби їх інструментальної реалізації.
Метою викладання навчальної дисципліни є: формування
системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних
методологій раціонального використання інформаційних систем
(IC) і технологій моделювання щодо підтримки прийняття
управлінських рішень (УP) в менеджменті та маркетингової
діяльності організації для досягнення загальних та специфічних
цілей маркетингової діяльності в умовах переходу організації на
використання цифрових каналів.
Опис
Ключові слова
інформаційно-аналітична підтримка, управлінські рішення, інформаційні системи, корпоративна інформаційна система, маркетингові інформаційні системи, маркетингові управлінські рішення, системи керування, клієнт
Бібліографічний опис
Садченко О.В., Чайковська М. П., Робул Ю. В. Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» за змістовним модулем: Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищої освіти: другий (магістерський); Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса, 2020. 44 с.