Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень»
Вантажиться...
Файли
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Функціонування економіки в умовах інформаційного суспільства
потребує принципово нового підходу до формування та реалізації
конкурентоспроможної маркетингової політики. Вирішення цього
завдання безпосередньо пов’язане з підготовкою фахівців, що
володіють сучасними інформаційними системами і технологіями
та методами інноваційного управління маркетингом підприємств.
Предметом вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-
аналітична підтримка управлінських рішень» (ІАПУР) є сучасні
інформаційні системи та технології, що використовуються для
прийняття управлінських рішень в менеджменті та маркетингу,
засоби їх інструментальної реалізації.
Метою викладання навчальної дисципліни є: формування
системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних
методологій раціонального використання інформаційних систем (IC)
і технологій моделювання щодо підтримки прийняття управлінських
рішень (УP) в менеджменті та маркетингової діяльності організації
для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової
діяльності в умовах переходу організації на використання
цифрових каналів.
Опис
Ключові слова
економіка, управлінські рішення, інформаційна система, менеджмент, маркетингова діяльність
Бібліографічний опис
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» : для студ. ден. (заоч.) від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищої освіти: другий (магістерський) / [укладачі: О. В. Садченко, М. П. Чайковська, Ю. В. Робул] ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес- адміністрування. Одеса, 2020. 40 с.